70 vuotias eläkeläinen, taksiautoilija. Vaimo ja 2 aikuista lasta sekä 5 lastenlasta. Kuudes valtuustokausi meneillään. Kaupunginhallituksen varajäsen. Teknisen lautakunnan jäsen. Kirkkovaltuuston varapuheenjohtaja. Satakunnan Osuuspankin edustajisto. Valtuustossa olen kokenut hyvin tärkeäksi ajaa kunnan ja sen kylien hyvinvoinnin parantamista sekä vanhustenhoitoon liittyviä asioita.

42-vuotias, avioliitossa, lapset 13v ja 12v. Työskentelen Suomen Viljava Oy:ssä pakkaajana. Harrastan lenkkeilyä, lentopalloa ja uintia. Lisäksi aina kausien mukaisesti pyöräilyä, tennistä ja kalastusta. Olen mukana KK-V jääurheilun toiminnassa ja lasteni harrastuksissa.

32v Opiskelen tällä hetkellä Winnovassa Kone- ja metallialan perustutkintoa, josta valmistun kunnossapitoasentajaksi. Koulutustaustaa ja tutkintoja löytyy mm. Turun Yliopistosta ja Aalto Yliopistosta. Olen työskennellyt Kokemäen kaupungilla useaan otteeseen vapaa-aikapäällikkönä ja työhistoriaa löytyy myös Harjavallasta suurteollisuudesta. Kunnallisissa luottamustehtävissä olen vuodesta 2005 lähtien ollut mm. valtuutettuna, varavaltuutettuna, vapaa-aikalautakunnan puheenjohtajana, ympäristölautakunnan jäsenenä ja Kokemäen Teollisuuskylä Oy:n hallituksen jäsenenä. Työni kaupungilla johtavassa asemassa on myös tarjonnut minulle luottamustehtävien lisäksi hyvän näköalapaikan siihen miten asiat kunnassa ja Kokemäellä toimivat ja miten päätöksiä tehdään.Itse arvostan ja haluan edistää vapaa-ajanviettomahdollisuuksia kunnassamme ja ajaa järkevää, faktoihin perustuvaa,tasa-arvoista sekä kaikkien kuntalaisten hyvinvointia edistävää päätöksentekoa kaikilla osa-alueilla jotka on kunnan hoidettavana.
”Ku ite tekkee ni saa just semmosta ku tullee”

40v, kaksi poikaa 9v ja 5v. Vuorovastaava sairaanhoitaja, Satshp päivystyspoliklinikka. Ensihoitaja ,Satshp vaativa hoitotaso. Työnohjaajaopiskelija. Tulkkilan koulun vanhempainyhdistyksen varapuheenjohtaja.
”Tukea elämän haasteisiin-työssä ja arjessa”

Kaksi valtuustokautta takana: valtuustoryhmän ja perusturvaltk:n jäsenenä. Kokemus auttaa uusien näkökulmien etsimisessä ja toteuttamisessa.

Turvaverkot kaikilla elämänalueilla auttavat arjen selviytymisessä. Pidetään kaikki mukana vaikeista ajoista huolimatta!

KOKEMÄKI: Asukkaitaan ja elinkeinoelämäänsä kuunteleva ja palveleva kaupunki

Olen 56 vuotias ja asun vaimoni Ullan kanssa. Työpaikkani on Sinituote Oy jossa työskentelen asentajana. Pääluottamumiehen tehtävät olen hoitanut 16 vuoden ajan. Metalliliiton liittokokousedustajana olen nyt toista kautta, a.os 312 varapuheenjohtaja ja hallituksen jäsen. Mielestäni peruspalvelujen saanti kunnassa on turvattava. Muuttoliike positiiviseksi ja uusien yritysten saaminen paikkakunnalle ovat erittäin tärkeitä asioita. Nuorille koulunsa päättäville olisi löydyttävä työtä omasta kunnasta.

Peruspalvelut saatava kotikunnasta!

Terhi Nevala 37-vee,sinkku. Harrastukset: lenkkeily ja eläintenhoito Työ: Kausityöntekijänä Finnamyl Oy:ssä. Luottamustehtävä: Team-liiton Kokemäen ammattiosaston rahastonhoitaja/sihteeri, taoyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Tärkeänä asiana pidän seuraavaa: Kaikenlaiset leikkaukset eläkeläisiltä, työttömiltä, sairailta, opiskelijoilta, lapsiperheiltä,ja syrjäytyneiltä on loputtava, sillä kaikki leikkaukset vaikuttavat kuntatalouteen heikentävästi. Kaikkien edellä mainittujen ryhmien etuja tulee parantaa.

Vain äänestämällä voit vaikuttaa!

Lähihoitaja mieleterveys ja päihdetyössä. Sydäntäni lähellä ovat nuorison ja vanhusten hyvinvointi

Suurella Sydämellä !!

Olen 20-vuotias opiskelija,opiskelen Vammalan ammattikoulussa puusepäksi. Tykkään tehdä käsilläni ja haluan nähdä työni jäljen. Pienestä pitäen olen tehnytpuukapuloista lentokoneita ja piirtänyt. Perheestäni löytyy isäntä, vajaan kahdenvuoden ikäinen lapsi, kaksi hamsteria ja pähkähullu kani. Olen mukana VPK:n toiminnassahälytysosastossa ja johdan VPK:nnuoriso-osastoa. Kokemäen Nuorten Vaikutta ryhmässä olen ollut ryhmän edustajana perusturvalautakunnan kokouksissa. Vaikuttajaryhmän kautta saadaannuorten ääni kuuluviin. Nuorten asiat ja nyt vanhemmitenlapsiperheiden asiat kinnostavat minua. Lapsiperheille pitäisi olla paikkojakokoontua myös koulu- ja työpäivän jälkeen. Lapsille olisi lapsiparkkia ja aikuiset voisivat keskustella muiden aikuisten kanssa. Ettei jäädä neljän seinän sisälle.

Lapsi taikka vanhus, ei iällä väliä. Tehdään kaikki yhdessä!

49-vuotias syntyperäinen kokemäkiläinen 5 lapsen ja 4 lapsenlapsen isä/pappa. Harrastuksiin kuuluu mökkeily ja kalastus kesäaikaan. Talvet ovat viime vuosina kulunut luottamustoimia hoitaen. Erinäisiä luottamustoimia on mm. Kaupunginvaltuutettu, Kaupunginhallituksen jäsen, Henkilöstöjaoston pj. Mökkiläisparlamentin pj. Kaupungin vuokrataloyhtiöiden hallitusten pj. SDP:n puoluevaltuuston jäsen, Kokemäen demarien varapj.

Pidetään kaikki mukana yhteiskunnan eri käänteissä. Tehdään yhdessä töitä Kokemäen hyväksi.

Olen tehnyt perushoitajan työtä 47 vuotta ja edelleen teen keikkatöitä. Perusluonteeltani olen positiivinen, iloinen, ahkera ja työtä pelkäämätön. Rohkeasti puutun asioihin ja uskallan tuoda mielipiteeni julki. Uskon aina asioiden järjestyvän ja luotan, että keskustelemalla asiat hoituvat. Toimin kaupunginvaltuustossa ja kaupunginhallituksessa, KSTHKY:n hallituksessa, Sataedun tarkastuslautakunnassa, Joukkoliikennelautakunnassa ,Ympäristölautakunnan varajäsenenä. Kauvatsan Eläkeensaajien puheenjohtajana.

Sydäntäni lähellä ovat peruspalvelut

Minulta löytyy tahtoa ja tarmoa hoitaa yhteisiä asioita sekä uskoa tulevaisuuteen!

Perheeseeni kuuluu vaimo ja neljä aikuista lasta. Työssäni Lehtosen Konepajalla toimin tuotannon esimiehenä ja olen toimihenkilöiden luottamusmies.Olen 51-vuotias. Vapaa-ajallani luen dekkareita, käyn kuntosalilla ja seuraan yhteiskunnallisia asioita. Saamiini tehtäviin sitoudun vahvasti ja pyrin viemään ne kunnialla läpi. Tärkeimpiä asioita kuntapäättäjänä olisivat: Laadukas vanhustenhoito, toimivat sotepalvelut(terveydenhoito palvelut ja lastensuojelu) ja riittävästi resursoitu perusopetus.

Kimmokkeena viihtyisä Kokemäki!

Kulttuurin ja ihmisyyden puolesta!

Olen yli kuusikymppinen eläkkeelläoleva autonkuljettaja. Perheeseeni kuuluu vaimo, kaksi aikuista lasta sekä 4 lastenlasta Harrastan VPK-toimintaa ja olen teknisen lautakunan tiejaoston jäsen. Koen ehdokkaana tärkeäksi työllisyyden, nuoret, peruspalvelut ja vanhukset.

Yhdessä eteenpäin!

Olen kahden pienen lapsen (Niilo 5v. ja Lempi 1/2v. ) perheenisä Kokemäen Penttilänniemestä. Perheeseeni kuuluu myös sairaanhoitaja-vaimoni Hanna, sekä 2 pirteää mäyräkoiraa. Arkiaamuisin suuntaan Harjavallan Suurteollisuuspuistoon, jossa toimin sähkötöidenjohtajana, sähköautomaatioasentajana, työntekijöiden luottamusmiehenä sekä työsuojelun yhdyshenkilönä. Viikonloppuisin muusikon työni vie minut musisoimaan jonnekin päin Suomea. Kahden pienen lapsen vanhempana koen lapsiperheiden asioiden olevan lähellä Kokemäen syrjäkylällä asuvan ikäihmisen lapsena koen erityisen tärkeänä vanhusten huomioonottamisen kunnallisessa päätöksenteossa. Lautakuntatyöskentely on minulle tuttua; olen toiminut kaksi kautta vapaa-aika- ja viime kauden kasvatus- ja opetuslautakunnassa. Olen kokenut minulle osoitetut kunnalliset luottamustoimet tärkeiksi ja mieluisiksi.

”Yhdessä mennään, yhdessä tehdään”

Yleisen edunvalvojan tehtävissä pitkään työtä tehnyt tuleva eläkeläinen. Ville-Juhani Sutisen ja Jussi Sutisen äiti sekä kahden lapsenlapsen mummo. Kunnallisissa luottamustehtävissä olen ollut mukana useamman vuoden ajan. Tällä hetkellä toimin valtuutettuna ja kaupunginhallituksen varapuheenjohtajana. Olen myös Kokemäen Sosialidemokraattien puheenjohtaja Kokenut kuntapäättäjä ja järjestötoimija joka haluaa vaikuttaa kotikuntansa kehittämiseen. Laadukkaiden kunnallisten palvelujen puolestapuhuja.

SDP:n vaalilauseella ”Pidetään kaikki mukana” eteenpäin !

56 vuotias säiliöautonkuljettaja, autonkuljettajan työtä olen tehnyt reilu 20 vuotta. Lähipiiriini kuuluu avopuoliso, yksi lapsi ja laaja suku. Harrastuksiani on nuorten salibandyn vetäjän tehtävät ja Risteen VPK:n toiminnasa olen ollut pitkään mukana. Nuorten asiat ovat tärkeitä.Koulutusta,työtä ja harrastusmahdollisuuksia Kokemäen nuorille.
Nuoret pois kujilta

Eläkeläinen, entinen valimotyöntekijä. Oikeudenmukaisuutta päätöstentekoon ja vallankäyttöön.

Tulevaisuutemme on tahdon asia!